Diqqət çatışmazlığı və hiperaktivlik Uşaqlıq çağında və erkən uşaqlıq dövründə dəyərsizləşmə əlamətləri ortaya çıxsa da, uşaq ilk məktəbə başlamasından sonra dəqiq diaqnoz və diaqnoz qoyula bilər. İbtidai məktəbdə başlayan hər bir uşaq bəzi tənzimləmə problemlərini yaşayır. Müvəqqəti və intizamlı bir mühit, uzun müddətdir eyni qaydada oturmaq, dərslərə diqqət yetirmək, müəllimə uzun müddət verərək, hər bir uşağa bir neçə stress qoya bilər.
Ancaq alışma müddəti qısadır. Əgər məktəbə alışma və uyğunlaşma dövrü sovuşdurulmasına baxmayaraq aşağıdakı əlamətlər davam edirsə Diqqət Əksikliyi və hiperaktividə Pozğunluğundan şüphələnmək olar.